Mina vänner 3!

Hugo Lundin: Suuper snäll och söt kille som är rolig att vara med!

Olivia Svensson: Härlig brud som är min bitch ;) Ne skoja gumman, Älskar dig!

Lisa Nilsson: Snäll liten tjej som är rolig!

Markus kakan Heikkinen: Snäll kille rolig att hänga med!

Isabella Melgar: Söt brud som jag saknar så jag dör!

Sofiiah Selander: snygginen själv! Saknar dig babe! <3

Sara Karlsson: Snäll liten tjej som är suuuper gullig!

Daniel Kracovski: Snäll fin kille som är härlig att snacka och vara med!

Nadia Ambrosio: Snygg brud som jag MÅSTE hänga med snart!!

Adam Szücs: snäll kille som jag inte känner så bra!

Toone Vannevold: Min härliga brud som är suuper smex och underbar att hänga med!

Kayla Styles: En av mina bebis brudar är du Kakan!

Rebecca Edlund: Söt tjej som jag inte känner så jätte bra!

Lea Hansson: Snäll tjej som jag känt väldigt länge..

Bojana Catic: Fin tjej som jag inte känner så bra, vi går i samma skola...

Kommentarer
Postat av: Pappa

När ska du börja skriva om din underbara pappa ?

Svar: När du gillar :P
emeliejonassondubar.blogg.se

2012-03-04 @ 13:02:23
Postat av: sofiiah

aaw fodng vrf haru inte sagt att du har en blooogg!!!?

Svar: Vet inte xd
emeliejonassondubar.blogg.se

2012-03-14 @ 22:36:14
URL: http://selander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0