Mina vänner 2!

Merna Rasouki: Snäll söt tjej som är rolig att vara med, saknar dig!

Mariela Donoso: Snäll tjej som är väldigt fin och trevlig, alltid lika kul att träffa dig!

Erica Jonasson: Min syster, du är jobbig ibland men alltid bra att ha i slutändan!

Maria Toledo: Har känt dig så länge jag kan vet, du har alltid vart lika snäll och rolig!

Nor AN Sally: Snäll söt tjej som jag inte känner så jätte bra!

Elin Elfström: Go och glad brud med ett härligt driv! Alltid lika kul att ses!

Ronja Johansson: Snäll tjej som jag saknar så jag dööööör! <3

Evelina Celec: Snäll söt tjej som jag inte känner så jätte bra!

Joakim Salehson: Snäll, fin kille! As härligt att hänga med, rolig och en men kan ha kul med!

Pontus Berg: Snäll kille som jag inte känner så jätte bra!

Ellie Johansson: Snäll liten tjej som är galen i hästar och fy vad jag saknar dig! <3

Karolina Hugosson: Super söt, rolig snäll tjej som gick i samma klass innan, saknar dig nått enormt!

Jessica Tina Elias: Saknar dig som bara den snyggo! <3

Clint Yamoah: Snäll kille som jag inte känner så bra, lite feg när man ska bada i sjön ;)

Alexandra Roslund: du är en super söt tjej som jag saknar massor.
Du är rolig och snäll! hoppas vi alltid är vänner, PUUUSS!
Jaaaaa, det var alla :D


Kommentarer
Postat av: ronja

Saknar dej också <3

2012-03-02 @ 14:03:25
Postat av: Elin

Tack detsamma Emelie. Skall du in på lördag? =)

2012-03-02 @ 20:44:26
URL: http://www.golfproffset.devote.se
Postat av: Emelie Jonason

Elin: Tyvärr inte "/



Ronja: <3

2012-03-04 @ 12:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0