Mina sötisar!

Olivia Svensson: Du är den härligaste bruden och är såå super härlig att hänga med... älskar dig finis! <3
Sandra Jensen: Söt tjej som jag haft många roliga dagar med! saknar dig gumman :)
Petrus Achmedina Nylander: Söt rolig kille som är super trevlig... skriker ofta som en tjej ;)
Daniel BumbiBjörnen Vasilev: Du är min sötaste människa... som jag älskar massor och saknar nått enormt nu.. plus du är suuuuper fiiin och allt! <3
Jennica Arnesson: Snäll tjej som är min zebra kompis som jag inte träffat på länge.. Kram!
Gisela Fahlberg Eriksson: snäll tjej som jag älskar att vara med.. super rolig och fin är du med!
Amanda Halvarsson Gligic: Snäll söt tjej som jag gillar att vara med... spanska kompis ;)
Elina Rosenqvist: Söt tjej som jag inte känner så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0