Min härliga saker!





Matilda Gyllenhammar: Snäll tjej som är suuuuper fin och man kan inte annat än att gilla henne massor, hon är en sån tjej ni alla borde lära känna nununununun!

Toone Vennevold: Hon är min bebis, älskar henne massor..har inte känt henne alls länge men jag tycker att det nästan är som om vi har känt varandra hela livet! <3

Linnea Önesand: En tjej jag inte alls känner så bra, men har träffat nån gång och du är super snäll och rolig... :)

Johanna Berglund: Du är la änna gooo tjej som är rolig att hänga med, super söt och fin!
Du jag och Julia Bildar Bamse, Skalman och lilleskutt!

Rasmus Hegab: Snäll kille som är grym på fotboll! Rolig och fin, men ingen man ska stå i längan med ;)

Alexandra Lundahl: Du är snäll och super fin, min storasyter nästan, gillar dig massor syster! :)

Jesper Jasper Mike: Fin kille som är super rolig att hänga med, verkligen snäll och lite knäpp, skriker som en tjej ibland ;)

Jessica Tina Eliasson: snäll brud, super snygg och jag saknar dig massor..hoppas vi ses snart! KRAM

Olivia Ungesson: Snäll tjej som är jätte duktig på fotboll och har mycket spring i benen.

Clara Andersson: Du är min lilla sötnos.. bryr mig verkligen om dig och du är super fin, och hoppas du vet att om det är nått kan du ALLTID prata med mig! <3

Christoffer Brikke Lundahl: Snäll kille som jag inte känner så jätte bra, men efter som Sandra är min extra syster och Petra extra mamma antar jag att du blir extra bror :P

Julia Christiansson: Snäll tjej som är suuuper fin! Är verkligen glad över att jag känner dig.. saknar dig med så vi får väl ses snart? :)

Zara Kung Lagerlöf: Min best hest, hon betyder massor för mig.. saknar dig gumman och het är du...riktigt KB ;) Snäll och min bästa vän! :)

Alexandra Roslund: Samma som med toone... inte alls vart vän med länge men för mig är det som om vi har vart det hela livet! Ångrar inte att jag träffa dig! <3

Elin Elfström: Snäll rolig tjej som man alltid har kul med.. glad att jag lärde känna dig och hoppas vi blir vänner vääääääääkdigt länge :)

Felicia Gustavsson: Snäll tjej som jag tycker är super härlig att hänga med och man får alltid ett riktigt skratt när man är med dig och du är suuuper fin! :)

Hugo Lundin: Snäll fin kille som är trevlig och rolig att vara med.. men även du skriker som en tjej ;)

Marcus Norlin: Snäll kille som jag inte känner så bra, men jag vet att du är trevlig, rolig och söt :)

Alice Gatenheim: Snäll fin tjej som är trevlig att prata med, vi har inte pratat så mycket men du är snäll och söt! :)

Merna Rasouki: snäll brud som jag gillar att vara med och har vart mycket med i Brandströmska innan men nu saknar jag dig :)

Emilia Vasileva: Snäll tjej som är Dannes syrra, inte vart med just dig så mycket men du är söt! :)

Lydisa Brunegård: Super fin och söt tjej som är trevlig.. men vet inte så mycket om dig!

Emilia Syrjänen: Du är min härliga brud som jag gillar att prata med, alltid lika roligt och snygg är du med! <3

Daniel Kracovski: snäll fin kille som är rolig att prata med och finns alltid där när man behöver dig! <3

Marcela Olmos: Min snälla kompis som jag saknar jätte mycket... du är som en i min familj och saknar dig verkligen som sagt.. snyggo! <3



Rebecca Hast: Snäll tjej som är suuuper fin... tyvärr känner jag dig inte alls bra..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0