Att lita på nån..

Halloj igen!
Jag ville bara taaacka alla ni som gjorde så jag fick massor av sidovisningar!
Men nu var det inte det som var målet med detta inlägg!
Jag tycker det är super duper viktigt att man litar på folk.
Menar, alla går på utseendet men det är insidan som avgör om man ska vara vänner eller inte efter ett tag!
Så gå inte på utsidan!
Dom som inte ser bra ut, kanske är dom som finns där för er i alla lägen!
Dom som ser bra ut kanske är dom som lämnar er själva när ni behöver dom som mest!



Kommentarer
Postat av: Elin

Tycker precis som dig, Varför går alla (killar för det mesta) jämt på utsidan. Om man är snygg eller ser bra ut. Varför kan dom inte lära känna personen och se vad den har för personlig het liksom...

Svar: <3
emeliejonassondubar.blogg.se

2012-03-02 @ 20:46:49
URL: http://www.golfproffset.devote.se
Postat av: Emelie Jonason

Jag exakt!

För det är ju sen hur man är som person som avgör om man ska vara vänner eller mer sen!

Utsidan går man inte på hela tiden!

2012-03-04 @ 12:08:06
Postat av: Emelie Jonason

Jag exakt!

För det är ju sen hur man är som person som avgör om man ska vara vänner eller mer sen!

Utsidan går man inte på hela tiden!

2012-03-04 @ 12:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0