MACKE :D

Hahaha Macke sa att jag skulle skriva ett till inlägg om honom och snäll som jag är så göra jag det ;)
Macke är en snäll person med random humor och det är kul för hade han haft vanlig humor skulle det inte vara kul att snacka med honom på skype hela tiden xD
Men nu har han inte det som tur är och det gillas :D
Han är en spelnörd som MÅNGA andra jag känner, det är kul att spela så det är bara kul att han gillar det med... och om han inte hade gillat det så hade han nog inte vart normal fast det är han ändå inte !
Idag har vi snackat på skype i över en timma hur man nu orkar xD
Lölölölölölölöl nu har jag tomt på ideer :-/
Nöjd Macke? :D
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0