LEDSEN Har inte bloggat för jag var sjuk rätt länge och börjat i ny skola så det har inte haft tid!

Em ja, jag var som sagt sjuk ett tag...
Var sjuk i en hel vecka så jag orka inte blogga och sen har jag inte haft tid till att sitta och blogga... :-/
Iallafall...i Måndags börja jag i en ny skola, jag var superduper nervös inför att åka ditt utan att känna nån i just den klassen.
Känner folk i 8A 8B men inte i 8C och det är just där jag gå men nu har det redan gått två dagar och det känns väldigt bra med alla i klassen :)
Första dagen var lite jobbig då jag skulle få alla böcker och inte hade nått skåp och sen fick jag datorn men ingen stanns att lägga den och det fick inte plats i väskan xD
Men nu går det väldigt bra, dock inte fått nått skåp ännu men delar med min syster och en tjej i min klass som är väldigt snäll och låter mig lägga mina böcker där!
Kramar <3

Kommentarer
Postat av: Kayla ♥

kul att du trivs ! <3

funderar på att börja där till nästa år faktiskt. ^^

2011-09-14 @ 09:04:59
URL: http://kayladahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0