Dagen :D

Tjaaaaba :)
Idag så börja det med att jag stack till skolan xD
Först hade vi Svenska, sen hade vi bild, So..
Lunchen var efter So lektionen och sne hade vi halv timma klassråd innan vi drog till idrotten.
Där skulle vi springa tre kilometer och det var sjukt vart men jag klara det på 23 minuter och fick ett E i betyg :D
Efter det skulle vi ha spanska men jag var så yr efter att ha sprungit så jag fick gå hem tidigare...
När jag kom hem så tog jag det lite lungt innan jag skulle till träningen.
När jag skulle dra till träningen var självklart bussen sen så jag missa buss 58 som jag måste byta till sen...
Det gjorde mig så jävla arg!!!
Men jag kom bara tre minuter sent så det var rätt lugnt :D
Sen hade vi träning och det var sjuk gött att träna igen för vi har inte haft "riktig" träning på 3-4 VECKOR och det suger enormt mycket!!
Sen åkte jag hem och tog en dusch.
Herrå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0