Träning och pluggaaaaaaaaa :o

Idag så har jag haft träning och det var väldigt kul utom att en person sa till mig vad jag skulle göra hela tiden och då blev jag tillslut väldigt irriterad men snäll som jag är så sa jag bara "okej" och fortsatte med det tränaren sa till oss att göra.
Efter det så kom jag hem och diska lite och sen sååå sitter jag och snackar med älsklingen som ska komma till mig imorgon :DDDDDD
Imorngon ska jag ha Soförhör och glömde så klart böckerna i skolan men som tur är så kommer jag nästan ihåg allt och har inte So förens sista lektionen så då hinner jag läsa lite innan :)
Just nu pratar jag med älsklingen och pluggar liiiite
Hajdåå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0