Morgon :D

Jag har nyss ätit frukost :)
Det blev en macka med lite fil för mer orka jag inte äta eller fixa xD
Efter det gick jag och Lisa ut på altanen och spela pinges på "matbordet" ut och det var jäkligt skoj :D
Efter det fixade jag mig lite eller jag tog på mig kläder...hår och smink ska jag fixa senare när vi ska ut för jag orkar inte just nu,  jag har nyss vaknat typ trots allt så är rätt trött och ska bara chilla ett tag vid datorn tills dom andra åkt så jag och Lisa är själva ;)
När vi fixat oss ska vi ut med system kameran och ta fler bilder :D
Bilder kommer när vi vart ute då kan jag även slänga in en bild på mina kläder idag!!
Kläderna blev en blå midjekjol med en vit T-tröja som vi har målat fint på ;)
Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0